mandag 27. februar 2012

Dataeksperten Renate!

Jeg er nå hos bestefar og Liv på besøk.. Liv trengte noe hjelpe med dataen, så da kommer Renate til unnsetning med en gang :) 

Jeg er det store data geniet her i familien, så om noen har problemer med dataen så ringer de meg med en gang. Og som oftest så samler de opp til jeg kommer hjem, siden jeg bare er hjemme i ferier og slik, eller så ordner vi det over telefonen.. Flott å vite at jeg også kan hjelpe med noe :) 

Bilde fra konfirmasjonen min :)

Senere kommer mamma hit, så skal vi få pannekaker til middag! Det skal bli utrolig godt også er det veldig greit å bli bedt bort på middag hele tiden. 

1 kommentar:

  1. Hehe! Hver gang vi skal til mormor og morfar (Ikke alltid da) så må morfar ha hjelp med pc'en og da kommer mamma!:D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...