mandag 13. februar 2012

Hvor har dagen blitt av?

Jeg var ute av døren 10 over halv 8 i dag og innenfor døren igjen ca. 19.00.. Hvor har denne dagen blitt av? Tiden flyr jo bare av gårde og jeg får ikke tid til alt jeg skulle ha gjort.. Aller helst skulle jeg ha vært på posten for å hentet skoene mine, men først må jeg skrive ferdig musikk oppgaven som skal inn i morgen.. Så spørs om skoene får vente til i morgen. 

Jeg var jo først i praksis fra kvart på ni til kvart over tre, og siden det tar en liten stund fra barnehagen ned til sentrum, så blir det en time borte der.. Så møtte jeg Erik for å trene, og der var vi vel i ca to timer og nå er det allerede kvelden! Det sies vel at tiden flyr i godt lag :) 

Og det har virkelig vært ett godt lag i dag, det var kjempe koselig å starte i praksis og barna sjarmerer deg jo bare rett i senk! Jeg er på en gruppe med barn fra 1 - 3 år og alle er bare kjempe skjønne, selv om de var veldig skrikete av seg i dag :P.. Men jeg tror dette blir en fin praksisperiode, som kommer til å være over på et blunk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...