onsdag 8. februar 2012

Baking!

Om du har fulgt bloggen min en stund, så vet du at jeg er glad i baking. I dag på leting etter inspirasjon til morsdagsgave fant jeg en fin side med masse morsomme og kreative kakeformer! Jeg sitter og drømmer meg helt bort, og skulle ønske jeg kunne hatt råd til alle sammen, meen studentlivet er hardt :P

Jeg syns de bare var så morsomme og fine at jeg måtte dele de med dere :) 

Pacman slår aldri feil! 

Litt drøye, men morsomme! 

Kanskje Erik hadde blitt glad, om han fikk en tog kake til bursdagen sin. 

Noe til neste jul kanskje?

Eller kanskje du vil vise at kakene er hjemmelagde? :)

Du finner kakeformene HER!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...