tirsdag 7. februar 2012

Veilednings notat!

Jeg skal snart ut i barnehagepraksis og må derfor skrive et veilednings notat til praksislærer. Der skal jeg skrive litt om meg selv, hvilke forventninger jeg har til selve praksis og målene som er satt opp for praksis og hvilke mål jeg har satt meg for denne perioden. 

Jeg sitter her og har skrivesperre.. Eier ikke motivasjon til å skrive noen ting, men prøver å ta meg selv i nakken til å skrive dette, siden det skal leveres i morgen når vi har praksislærermøte på skolen i morgen. Men jeg har problemer med å skrive hva mine sterke sider er, jeg har helt sikkert noen sterke sider, men er virkelig ikke flink til å skrive slikt om meg selv! 

Jeg får vel komme meg tilbake til skrivingen, har nå fått noen tips til hva jeg skal skrive om meg selv, så da vil det vel komme til å ryke av tastaturet tenker jeg ;) 

24_large
Bilde lånt fra weheartit.com

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...