søndag 5. februar 2012

Den store turdagen!

Siden det er den store turdagen i dag, så hadde vi planlagt å ta oss en tur ut i den vakre naturen. Vi skulle ta turen til Fløyen og ake ned igjen, men været er ikke helt med oss. Det laver ned med snø og blåser sidelengs, så frister veldig lite å ta turen ut og stemningen fra folkene er ikke helt på topp. 

Men, "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær", har jeg hørt da! Så jeg er egentlig klar for å ta turen ut uansett! Jeg har jo gledet meg slik til å skulle ake ned fløyen, for det høres så sinnsykt morsomt ut! Spørs om jeg må prøve å få med meg de jeg skulle ha med ut allikevel! Er sikker på at vi kommer til å glemme det kalde været, og bare kose oss kjempe masse :D

 
Bilde lånt fra google

Har du akt ned Fløyen i Bergen før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...