fredag 3. februar 2012

Effektiv kattekam!

Siden vi har langhåret katt, er det viktig å børste han regelmessig. Dette for å forhindre tugger i pelsen og at pus ikke "spiser" for mye hår. Og for at vi skal forhindre dette er det viktig med en god kam, som effektivt fjerner hårene, men samtidig ikke strør kattehår rundt over alt.. 

Jeg har heldigvis funnet meg en favoritt og er kjempe fornøyd med den. Den får med seg masse hår om gangen, og det samler seg på kammen. Den er veldig effektiv og trenger ikke børste lenge om gangen, siden den får med seg så mye hver gang. Chanel er ikke kjempe glad i å børste seg, og vil aller helst spise opp kammen, derfor er denne kammen perfekt for oss.. 

Jeg er ikke sponset eller noe, men må bare skryte av kammen, for den er rett og slett bare fantastisk bra! Så om du har dyr, både hund, katt eller gnager, så anbefaler jeg denne videre..! Den koster en del, men er virkelig verdt hver eneste krone! Du får kjøpt den HER

"Børst meg litt da!"

Denne kammen er virkelig effektiv! 

Man "dytter" av håret med den svarte knappen!

Dette fikk jeg av med kanskje 5 min med børsting! 

Flere som har slik kam?

4 kommentarer:

  1. Oj! det var mye hår!:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en god del! Rart han har igjen pels nesten, hehe!

      Slett
  2. ta med deg den hjem a bruk den litt på Simba :)Han kommer hjem bare annen hver natt han og han kommer så sent så jeg er på vei til og legge meg og da gidder ikke han være inne så han går fort ut igjen...Lurer fælt på hvor han er assa :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal prøve å huske den når jeg skal hjem en tur, tenkte på den når jeg kjøpte den faktisk :) Er kjedelig å være inne når han ikke får noe oppmerksomhet vettu :P

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...