onsdag 1. februar 2012

Ny julekule..

.. har fått liv! 

Jeg strikket ferdig en julekule i går og ble veldig fornøyd med den! Den ble ikke like stor som den første jeg strikket, så jeg ble fornøyd. Gleder meg til å få strikket enda fler, det er jo så enkelt og så mange fine mønstre! Det er jo også så mange muligheter man har med disse kulene, man trenger bare å eksperimentere med farger :)


Her er kulen ferdig, men ikke stappet! 

Jeg har erfart at det er bedre å strikke med bambus pinner, enn vanlige pinner. Da glir ikke tråden så lett av og det er lettere å strikke fast. 

Flere som strikker julekuler?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...