onsdag 1. februar 2012

Helg!

Jepp, det er sant..Jeg har tatt helg og godt er det. Egentlig skulle jeg ha skole i morgen, men det ble skole bare for halve klassen, og jeg er ikke den halve gruppen som må på skolen, så da skal jeg bare kose meg helt frem til mandag igjen.

Jeg startet dagen i dag med å sove lenge, våknet tidligere på morgenen med vondt i hode, så da ble det noen timer til på øyet. Det var veldig godt :) Nå har jeg spist en god frokost og koser meg med en kopp te med honning i, før jeg skal være med Anette ut en tur til Nesttun :) 


Tror forresten jeg begynner å bli forkjølet.. Hadde vondt i halsen i går kveld, og hadde det når jeg våknet i dag, sammen med hodepine! Jeg som har blitt så flink til å spise vitaminer, skal jo ikke bli forkjølet, jeg skal jo være imun mot det nå!!! Haha! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...