torsdag 2. februar 2012

Ny farge..

.. på neglene! Og selvfølgelig er de lilla.. Neida, men jeg syns fargen var veldig fin, også var det tilbud på den, så da måtte jeg bare prøve å se hvordan den var. Og lilla er jo en veldig fin farge, som dere sikkert har fått med dere at jeg syns :) 

Jeg er ikke super flink til å ta på neglelakk, men det ser ikke så ille ut heldigvis :p Egentlig har jeg ikke tålmodighet til å vente på at det skal tørke, som regel får jeg veldig mye å gjøre! Dermed blir det hakk og fingermerket på neglene og jeg må starte på nytt, hehe! 

Litt vanskelig å se, men ble fint :)


Hva syns dere om neglene?

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...