torsdag 9. februar 2012

Helg!

Tidlig helg denne uken også.. var bare noen som måtte på skolen i dag, for å utføre musikk opplegg, men siden jeg hadde gjort det, så fikk jeg fri fra skolen i dag :) Men er ikke helt fri allikevel, for nå sitter jeg her og skal gjøre om på musikk oppgaven vi leverte inn før jul.. Jeg fikk den nemlig ikke godkjent, så da får jeg skrive den opp igjen og få den godkjent. Heldigvis er det ikke veldig mye som trenger å fikses på, så det skal nok gå greit :) 

Jeg har forresten fått to gladnyheter i dag også! Først fikk jeg vite at jeg hadde fått C på cd'en jeg spilte inn før jul, noe jeg ikke hadde forventet! Så fikk jeg vite at vi har bestått på pedagogikk oppgaven! Dette er helt fantastisk og jeg er så utrolig glad og lettet! Så nå er det bare musikk oppgaven som mangler godkjenning før det er 6 uker med praksis. 


Snart kommer Erik hjem fra skolen også, og da blir det hjemmelaget lasagne til middag! Spiste denne lasagnen hos bestevenninnen min første gangen, og den smakte utrolig godt. Derfor spurte jeg etter oppskriften og skal prøve å lage den selv i dag :) Om dere er heldig så kan det hende jeg deler oppskriften med dere også!

Følg bloggen min på Facebook! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...