lørdag 25. februar 2012

Godt å være hjemme!

Må si det er veldig godt å være hjemme hos mamma. Bare kunne slappe av og ikke tenke på skole eller noen ting :-) Jeg har vært i koselig bursdag hos farmor i dag. Fikk sett igjen hele familien på pappa sin side, går alt for lang tid mellom hver gang. Spiste god mat og masse kaker :-) Nå ligger jeg og Simba på sofaen og slapper av.. Er sliten og trøtt etter en lang togtur. Jeg får som alltid ikke sove veldig godt på toget og det kjenner jeg nå på kvelden, selv om jeg sov ett par timer når jeg kom hjem.. Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...