lørdag 18. februar 2012

Lørdag!

Det har vært en rolig lørdag for min del i dag, som jeg skrev tidligere så har jeg blitt forkjølet og det har ikke blitt noe bedre i løpet av dagen. Hode dunker litt, nesa renner og halsen er sår! Men snart får jeg besøk av Anette og vi skal kose oss med "Hver gang vi møtes", god mat og litt snacks :) Siden Erik har reist bort, så er det koselig å få litt besøk en lørdagskveld. 

Jeg må også bare vise dere noen super søte sokker jeg kom over her en dag, og som jeg har begynt å strikke. Uglesokker!



Hva syns du om sokkene? 
Hvordan tilbringes din lørdagskveld? 

Følg meg på facebook!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...