onsdag 22. februar 2012

Lederdag!

Dagen i dag har vært veldig spennende og utfordrende for meg.. Jeg har nemlig hatt lederdag i barnehagen, det vil si at jeg er lederen over de andre voksne på gruppen min. Jeg skal fortelle hvilke oppgaver de skal gjøre, når de skal gå til pause osv.. 

Dette er noe som er utenfor min komfort sone, så dette var en stor utfordring for meg. Jeg er ingen født leder og liker meg best i bakgrunnen, der de andre forteller meg hva jeg skal gjøre, ikke motsatt. Men dette er noe jeg må igjennom i praksis og det er en god erfaring å ta med seg videre. Jeg skal også ha lederdag på fredag igjen og en hel uke etter vinderferien(håper den uka går fort, hehe). 


Nå ligger jeg på sofaen og planlegger morgendagens samlingsstund, for den er det jeg som skal lede i morgen. Jeg har funnet en sang vi skal jobbe litt med i morgen, både med sang og instrumenter. Dessverre har ikke barna hørt sangen før, minus dagen i dag, da jeg sang den for de.. Men det blir spennende å se hvordan de reagerer og om de vil like sangen og opplegget jeg har laget for de, men det gjør de nok :) 

Om en liten stund skal jeg og Erik kose oss med pannacotta også, for det har vi laget i dag.. Krysser fingrene for at den har stivnet, ellers har vi noe å glede oss til i morgen :)

/Google





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...