torsdag 16. februar 2012

Lite blogging!

Jeg beklager lite blogging de siste dagene, men det har gått i ett nå etter at jeg startet i praksis. De to siste dagene har jeg vært oppe kl 05:00 og kanskje vært hjemme igjen rundt 5 - 6 - 7 tiden og da har jeg bare lyst til å legge meg ned på sofaen og slappe av. Og bloggen er da ikke første prioritet da ;) 

Som jeg skrev har jeg begynt i praksis, og stortrives. Barna er bare helt fantastiske, det samme med personalet. Eneste minus er at jeg må opp så himla tidlig at det ikke er menneskelig nesten, de dagene jeg begynner kl 7 om morgenen. Men det går seg vel til, og hva er vel ikke bedre enn må møte strålende blide barn i barnehagen :) 

Siden sist så har det vært Valentinesday! Jeg og Erik gjorde ikke noe stort ut av det, vi laget oss god mat og god dessert og koste oss i hverandres selskap. Det var meningen vi skulle på kino, men siden jeg skulle opp kl 5 dagen etter, valgte vi å tilbringe kvelden hjemme i sofaen foran tv'en i stedet :) ♥ Erik fikk to flakslodd av meg i gave og vant 25 kr på det ene, så da kan han bytte det inn i ett nytt :)

Desserten vår: Sjokoladefondant med vaniljeis og brinebærsaus 
Flaksloddet Erik vant 25 kr på :)


2 kommentarer:

  1. Jeg synes det så ut som kethsup på fondanten :P Æsj!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, det ser nesten slik ut også :P

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...