fredag 10. februar 2012

God helg!

Nå har jeg fått besøk av Anne Line! Egentlig hadde jeg belaget meg på å være hjemme alene i kveld, siden Erik skulle til Audun. Men plutselig møter Anne Line opp på døren og spør om sjokoladeboller, hehe! 

Bollene står nå til heving og skal snart trilles ut og settes i ovnen! Imens sitter vi egentlig å ser på The Voice, men nå er det nyhetene, også skriver vi litt på skoleoppgaver. Dette er altså en helt OK fredag :) 


Forresten så har det kommet vannskianlegg i Ankerskogen svømmehall på Hamar, altså der jeg er ifra! Spennende :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...