onsdag 29. februar 2012

My new look :)

Da har jeg vært å klipt meg, og det ble veldig kort! Jeg er veldig fornøyd, men det ble veldig veldig uvant. Så jeg kommer nok til å få sjokk når jeg står opp i morgen og ser hvor kort hår jeg har. Men jeg syns det ble veldig fint, og syns det er godt å ha fått bort alt det lange håret :) Nå har jeg små hår som kiler meg bak i nakken, tihi! 

Før bilde

Etter bilde
Er dessverre ikke veldig fotogen! 


Nå mangler jeg bare og farge det igjen, slik at det ikke blir så blondt! 

Hva syns du? 
Kledde jeg dette?

8 kommentarer:

  1. Så fint det blei!! :D Det kledde du!

    SvarSlett
  2. Så tøft det ble! :)

    SvarSlett
  3. :O! Det så ikke ut som deg:D Men det var fint!
    Ps: Jeg drømte om Chanel og Simba(At de bodde her)Og deg og Trine(som henta Erik) Hehe!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Stina! Oj, det hørtes ut som en spennende drøm :)

      Slett
  4. Så fin du ble.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...