torsdag 1. mars 2012

Påskevær og reiseplaner!

Phu! Jeg våknet heldigvis ikke kjempe overrasket i dag, men jeg hadde glemt ett sekund når jeg våknet at jeg klippet meg i går. Men jeg er fortsatt fornøyd :D 

I dag så er dagen hvor jeg skal reise til Sogndal for å besøke Trine! Det gleder jeg meg til, blir koselig å se igjen både Sogndal og Trine :) Jeg reiser med toget kl 14 og er i Sogndal kl 18, så jadda det blir en lang tur! Men sånn går det når man ikke følger med da man bestiller flybillett. Jeg ante fred og ingen fare jeg, før Trine lurer på hvorfor jeg bruker så lang tid på flyreisen. Hvem veit sier jeg, mellomlanding er ikke et alternativ i hodet mitt da, men det var nok det som var svaret! Jaja, jeg får ta med meg uglesokkene og strikke litt :) 

¨
Slikt fint vær har vi i Løten i dag :)

Hvordan er været hos deg?

Følg meg på facebook

Følg meg på bloglovin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...