mandag 26. mars 2012

Klarte dere å gjette det?

Klarte dere å gjette hvor jeg skulle reise før jeg publiserte det før i dag? 

Som dere sikkert så HER, så skal jeg til London i sommer! Jeg har aldri vært der før, men har hørt masse bra om det, så jeg gleder meg veldig! Jeg skal reise med to jenter fra klassen.. Vi skal også ha med oss ei til, men er litt usikker på hvem dette blir enda :) 

London er jo ett sted med masse inntrykk og opplevelser. Det er mange fasiliteter man må få med seg når man er der nede, og vi har allerede funnet en del plasser vi skal utforske :) Vi skal blant annet på Sightseeng buss og stoppe innom Madame Tussauds, Big Ben, London Bridge osv.. En ting jeg også ikke SKAL gå glipp av er disney butikken, den er ett must! 


Har du noen tips til hva vi ikke må gå glipp av der nede? 

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...