onsdag 7. mars 2012

Nyydelig honning!

I skrivende øyeblikk sitter jeg og nyter en skive med honning og en kopp te med honning. Og selvfølgelig er det honning fra Ringsaker honning! Jeg har nevnt de tidligere her på bloggen, og honningen deres er virkelig å anbefale. 



Etter at jeg har fått honning fra dem har jeg byttet ut sukkeret i teen med honning, det smaker helt fantastisk og er mye bedre enn med sukker. Ringsaker honning har egen blogg, hvor du kan komme i kontakt med birøkterne, som da er min pappa og en kompis av han. To hyggelige karer! 


Ta deg en tur innom bloggen dems for informasjon om honningen og andre produkter de har, HER

Setter pris på en liten kommentar :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...