søndag 11. mars 2012

Helt fantastisk!

Har startet dagen med å se på "Hver gang vi møtes" fra i går, da jeg ikke hadde muligheten til å se det i går. Og jeg må bare si at jeg elsker det programmet, det er helt fantastisk hvordan artistene tolker hverandres sanger og gjør dem om til sine egne, men samtidig holder seg litt til originalen.

Det har vært så mange flotte tolkninger av både kjente og ukjente sanger, og man har fått vite så mye flott om alle artistene underveis. Det er bare helt utrolig flott, og man ser så godt at de har det gøy og liker alle de forskjellige tolkningene! Rett og slett fantastisk! 




Følger du med på programmet? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...