torsdag 8. mars 2012

Kony 2012

Jeg gjør som andre og deler et meget viktig budskap! Denne filmen kan forandre verden på mange positive måter! 

Filmen handler om organisasjonen "Invisible Children" og deres arbeid for barns rettigheter, med fokus på Uganda og LRA hvor flere tusen barn blir brukt som barnesoldater og sexslaver! De blir tvinget til å drepe sine egne foreldre! Del budskapet videre, slik at alle i verden blir kjent med organisasjonen og kan hjelpe til å få Kony i fengsel, og dermed gjøre en stopper på hans handlinger med uskyldige barn!

Anbefaler og ta deg 30 minutter for å se denne videoen! 




1 kommentar:

  1. Hei kjære deg :) Hvordan har du fått til den telleren som viser hvor mange som besøker bloggen din på siden ? jeg har registrert meg, men vet ikke hvor på siden jeg finner koden og hvor jeg skal sette den inn ? :)
    Ha en flott fredag!
    Rebekka
    http://Rebekkafylling.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...