lørdag 10. mars 2012

God lørdagmorgen!

Hei søte lesere! 

Jeg startet lørdagen med en god frokost med godt pålegg, før jeg skal ut og se hva denne lørdagen bringer! I dag er det grått her i Bergen, men jeg tror allikevel dette skal bli en fin dag! Jeg har en del planer for dagen og venter bare på å komme igang. 

Senere i dag er det gratiskonsert på Festplassen her i Bergen, det er i samarbeid med P4 og kreftforeningen. Jeg tror den er verdt å få med seg, så gleder meg til det :) 

Klatring fra vi var i Sogndal :)

Hva er dine planer for denne flotte lørdagen? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...