søndag 25. mars 2012

♥ Dag 1 - Skriv 10 ting om deg selv

Da begynner jeg denne utfordringen i dag, så skal jeg prøve så godt jeg kan å klare denne! Følg med!! 

I dag skal jeg skrive ti ting om meg selv, så her har dere muligheten til å bli litt kjent med meg :) 

1. Jeg er 21 år, blir 22 den 25. oktober! 

2. Jeg elsker å bake - kunne bakt hver dag! 

3. Jeg er veldig sjenert

4. Jeg er alt for glad i håndarbeid, så holder på med flere om gangen

5. Jeg er ikke høyere enn 1.55 cm, og skulle ønske jeg var litt lenger! 

6. Jeg hater insekter! 

7. Jeg går 2. året førskolelærer

8. Jeg elsker de fleste kjæledyr og kunne hatt huset fult! 

9. Jeg liker sommer bedre enn vinter

10. Jeg er veldig glad i å reise

Var det noe du ikke visste?

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...