torsdag 29. mars 2012

Straks påskeferie og siste dag i praksis!

Som dere skjønner på overskriften så har jeg snart påskeferie, noe som skal bli utrolig godt! Men det er trist å tenke på at det også er siste dag i praksis i morgen, siste gang jeg skal gå inn i barnehagen og være med de fantastisk flotte ungene, siste gang jeg skal samarbeide med de andre ansatte der og siste gang jeg skal få så mye glede av alle barna! 

Men jeg har hatt seks flotte uker i barnehagen, det har vært kjempe ålreit å jobbe der, både med barna og de ansatte. Det har selvfølgelig vært en god del utfordring underveis, men det har vært veldig spennende å lærerikt! Alle fire studentene har blitt tatt godt imot, både av barn og ansatte. Kommer til å savne det utrolig masse! 

Nå holder jeg på å bake kanelsnurrer til de ansatte i barnehagen, som en liten avslutnings-gave for takk for seks flotte uker sammen med flotte mennesker :) 


I morgen reiser jeg også hjem på påskeferie, til min kjære mamma! Det skal bli utrolig godt å bare være hjemme å slappe av, henge med venner og jobbe bitte litte grann! Jeg reiser hjem på påskeferie med god samvittighet også, etter en flott sluttvurdering med masse positivt og bestått praksis! :D 

Ha en strålende kveld videre flotte mennesker! 
Smil til verden, og verden smiler til deg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...