onsdag 7. mars 2012

Long time, no see!

Hei på dere! 

Dagene nå når jeg er i praksis igjen går så alt for fort, derfor veldig stille fra meg.. Skulle gjerne hatt flere timer i døgnet. Det eneste jeg gjør om dagen er å jobbe og trene. Når jeg er ferdig med det er det rett hjem og lage middag og vips så er det kvelden! Hvor blir tiden av? 

Siden sist har jeg blitt ferdig med begge uglesokkene jeg har strikket. Dessverre har jeg ikke fått tatt bilde av begge to, siden Trine fikk den ene før jeg ble ferdig med den andre. Men jeg har satt ett nytt par på pinnen, så bilde av begge kommer :) 


Nå skal jeg kose meg med "nav" før jeg finner sengen og lader opp til en ny dag i praksis i morgen! Forresten så er det drittvær her i Bergen, det blåser og regner sidelengs, blææ! Så det er litt kjedelig å være ute i barnehagen, kaldt og vått! 

Hvordan er været hos deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...