søndag 18. mars 2012

20 dagers utfordring!

Siden jeg ikke har alt for mye å blogge om i disse dager, tenkte jeg å prøve meg på en 20 dagers utfordring. Om jeg klarer det er spennende å se, for det har ikke gått så bra de andre gangene jeg har prøvd. Jeg stryker over på listen etterhvert som utfordringene blir utført! 


♥ Dag 1 - Skriv 10 ting om deg selv
♥ Dag 2 - Bilder av det du kjøpte\bestillte sist.
♥ Dag 3 - Bakgrunns bildet på datan og mobilen din.
♥ Dag 4 - Et bilde av min håndskrift.
♥ Dag 5 Et bilde av telefonen min.
♥ Dag 6 - 1 eller flere sanger du ikke blir lei av
♥ Dag 7 - Drømme hus/leilighet
♥ Dag 8 - Min favoritt bok akkurat nå 
♥ Dag 9 - Min favoritt blogg akkurat nå 
♥ Dag 10 - Min daglige sminke
♥ Dag 11 - Et program du er hektet på akkurat nå.
♥ Dag 12 - 6 fine blogger
♥ Dag 13 Del de 10 første sangene på din spotify liste
♥ Dag 14 - Dine favoritt tv serier.
♥ Dag 15 - En skuespiller du liker.
♥ Dag 16 - Nye sanger som du liker akkurat nå.
♥ Dag 17 Bilder av mine parfymer. 
♥ Dag 18 - 5 Ting jeg elsket da jeg var yngre.
♥ Dag 19 - Et bilde av kjæledyrene du har
♥ Dag 20 - 3 fine ting som har skjedd de siste 20 dagene.
Er du med på utfordringen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...