torsdag 8. mars 2012

Torsdagkveld fra Bergen!

Fant inspirasjon fra "Torsdag kveld fra Nydalen" på overskriften, siden jeg nå koser meg med det, en kopp med varm saft og sjokoladepudding :) 


Denne helgen er jeg alene, da Erik har reist hjem til sin kjære familie på en mini ferie! Det tror jeg han trengte nå, da det ikke ble noen vinterferie på han. Jeg og pus skal da kose oss masse denne helgen og bare ta livet med ro. I morgen er det allerede helg, noe som alltid er godt :) 

Hvordan er din torsdagkveld?
Ha en fin kveld videre flotte lesere! Ikke glem å legge igjen en kommentar :) 


2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...