søndag 25. mars 2012

Min første bestilling!

Husker dere uglesokkene jeg strikket for en liten stund siden til min bestevenninne i bursdagsgave? 

Jeg har fått bestilling på de nå, så det var nok flere de falt i smak hos. Jeg har satt igang strikkingen på de igjen og er allerede ferdig med en sokk, skal begynne på neste i løpet av få dager, men i mellomtiden holder jeg på med litt småprosjekter også :) 


Det er mange jeg kjenner som skal ha barn om noen mnd, og hva er da ikke mer koselig enn å strikke små babyvotter og sokker? Så det har jeg også på pinnene i disse dager :) 


Har du noen strikkeprosjekter på gang?  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...