søndag 18. mars 2012

En alt for dårlig blogger!

Ja, det er meg det! Jeg beklager virkelig bloggtørket mitt, men jeg har ikke hatt noe spennende å blogge om i det siste og har egentlig ikke hatt noe ork til bloggen heller. 

Hele forrige uke hadde jeg lederuke i barnehagen, noe som har vært veldig krevende for meg fysisk og psykisk. Jeg er ikke veldig komfortabel med lederrollen, så dette er noe jeg har tenkt veldig mye på disse dagene. Endelig er de over, og jeg kan legge de dagene bak meg og fokusere på de to siste ukene i praksis! 

Helgen! 
Denne helgen har vært etterlengtet, det var bare helt fantastisk med helg når den endelig kom. På fredag var jeg med de ansatte fra barnehagen og de andre studentene ut på Egon og spise, noe som var utrolig koselig. Var spennende å se de ansatte i en annen setting enn bare i barnehagen :) 

På lørdag var jeg flink og ryddet og støvsuget hele leiligheten, noe den virkelig trengte! Hybelkaninene begynte nesten å ta over leiligheten her, nesten så de ble aggressive og ville angripe oss! Så ble jeg spurt om jeg ville være sjåfør, noe jeg selvfølgelig sa ja til. Så da ble lørdagskvelden/natta tilbringt hos Anne Line, og vi hadde det virkelig gøy. Vi laget først pizza, så fikk vi utrolig lyst på kake, så da ble det kakebaking. Siden Anne Line er veldig dårlig utstyrt på kjøkkenet, så ble alt tatt på øyemål :D 

I dag har jeg bare slappet helt av og ladet opp igjen til atter en uke praksis og en uke nærmere påskeferie! 

 
Kakebaking i kasserolle! 
Hvordan har din helg vært?


Følg meg på facebook
Følg meg på twitter
Følg meg på bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...