tirsdag 21. februar 2012

Jobbing og personalmøte!

Det ble jobbing på meg i dag, og det var godt å komme igang igjen.. Og dermed se noe annet enn husets firevegger på innsiden, hehe! Som jeg skrev i går så var det personalmøte i barnehagen i dag, og det skulle vi studenter få være med på. Da får vi et innblikk i hvordan et personalmøte foregår, og det var veldig spennende. Det er på denne måten man virkelig blir kjent med de man jobber med, så det var en spennende og morsom kveld :) Noen av de ansatte hadde også laget pizza til oss, dessverre var det sopp på den, men smakte godt når jeg fikk pellt den bort.. Kresen sa du? 

Nå har jeg endelig kommet hjem(har vært hjemme en liten stund da), og når jeg kom hjem var middagen nesten klar og jeg kunne bare sette meg ned og slappe av.. Luksus! Nå må jeg skrive ferdig planen for i morgen, da jeg skal ha min første lederdag i barnehagen, noe jeg gruer meg alt for mye til, men som helt sikkert kommer til å gå veldig bra :) 

Disse to søtingene kommer jeg hjem til hver dag ♥

Hvordan har din dag vært? 

Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar her på bloggen, da får jeg en mulighet til å se hvem som titter innom bloggen min. Du vil også få kommentarer tilbake :) 

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ! Så søtt bilde<3 Og jeg har hatt overnatting på; Lørdag til søndag, da overnatta Rachel hos meg. Og fra søndag til mandag overnatta jeg hos Emma og fra mandag fra tirsdag overnatta Marthe hos meg! :D

    SvarSlett
  2. Og synes du det er gøy å jobbe i barnehagen?:) Jeg liker heller ikke sopp!!!:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker veldig godt å jobbe i barnehage, selv om det kan være slitsomt i blant :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...