onsdag 25. januar 2012

Skole, skole, skole!

Det er helt greit å være på skolen altså, men jeg klarer ikke gjøre noen ting! Jeg og Michelle sitter og skriver på musikk oppgaven som skal fremføres i morgen. Vi skal lage et musikkdidaktisk opplegg for barn, og skal fremføre det for halve klassen... Men hva er vel ikke bedre enn å skrive ett innlegg nå, slik at jeg unngår oppgaven litt til?? tihi! 

Det er veldig greit at vi skal ha dette opplegget, siden det er samme type som vi får til eksamen. Men det har vært så dårlig informasjon rundt det, så vi er veldig usikre på hvordan noe av det skal være.. vi sitter også bare å venter på at Camilla og Anne Line skal komme seg hjem, slik at vi får reist til de og øvd på opplegget.. Men de er såååå treeige.. hehe! 

Her får dere et fint bilde av en koala som ligger på dataen fra før av, siden jeg ikke har noen bilder enda! Woho! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...