tirsdag 24. januar 2012

Strikkekveld!

God kveld! 

Jeg har fortsatt ikke noen ny data, den er i hus, men fortsatt ødelagt! Jeg ringte selskapet som jeg kjøpte dataen av og spurte etter fraktseddel slik at jeg slipper og betale frakt og det skulle jeg få. Trodde jeg skulle få den på mail, slik at jeg bare kunne skrive den ut, men neida! Den sender de i posten, så her sitter jeg og venter på fraktseddelen slik at jeg får sendt inn igjen pc'en! HAU! 

Men tilbake til overskriften! I kveld skal jeg kose meg med strikketøy. Jeg har nemlig begynt å strikke seng til pus.. Sengen skal toves når den er ferdig og forhåpentligvis vil pus elske den og sove i den hele tiden! Erik er veldig skeptisk, men jeg har troen :D Det kommer selvfølgelig bilde av den når den er ferdig! Går utrolig fort å strikke, siden jeg strikker med veldig tjukt garn og strikkepinner nr 7 :)

Erik fikk forresten en overraskelse av meg i dag! Han er jo en gutt som er veldig glad i å spille dataspill, og ett av favorittene er/har vært "Minecraft".. (Jeg har spilt det litt jeg også, hehe). Og når jeg var innom en spillbutikk i dag, Gamestop(tror jeg), så fant jeg noen magneter med minecraft "brikker" som man kunne lage sitt eget brett med.. For å være litt morsom da, så kjøpte jeg med det til Erik :) Og han ble jo kjempe glad for det selvfølgelig :D Haha! 


Se hvor gøy han har det! Haha! 



Og slik ble resultatet!

Hvordan har din dag vært?

PS! Litt senere kommer det oppskrift på kanelsnurrer, etter forespørsel :) Jeg har også helt glemt å legge ut oppskriften på de toveda tøflene mine! De kommer de også :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...