søndag 22. januar 2012

Phew!

Nå er denne dagen snart over også :) Nå har jeg og pust slengt oss ned på sofaen etter en dag med "julevask".. Siden jeg ikke tok julevasken før jeg reiste hjem til jul, så tenkte jeg at det var greit å gjøre det nå. Jeg har dratt frem sofaen og støvsuget og vasket bak den, støvsuget hele sofaen ved å ta ut alle puter. Vasket alle hyllene med dvd'er i og vasket gulvet i stuen og kjøkkenet. Hadde også planer om å vaske kjøkkenet innvendig, men det får bli en annen dag ;) 

Nå står Erik og lager middag til oss, biff med potetbåter og bearnaice saus! Det skal smake godt, for magen min skriker etter mat :) Jeg har nå tent lys i stuen og er duket for en kosekveld før skolen begynner igjen i morgen! 




Bildene er tatt med mobilen, derfor dårlig kvalitet!

Ha en fin søndagskveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...