søndag 29. januar 2012

Wow!

Har snart hatt 400 besøkende inne på bloggen min denne uken.. Det er en ny rekord for meg på denne bloggen og jeg syns det er kjempe spennende! Det viser bare at det er fler og fler som leser bloggen min, og faktisk liker det jeg leser :) 

Det er motiverende å se hvor mange som er innom bloggen min hver dag for å lese det jeg skriver! Selv om de er dager jeg ikke har skrevet noe, så er dere fantastiske mennesker innom bare for å se om jeg har lagt inn ett nytt innlegg! Det er bare helt fantastisk, og jeg merker blogg lysten trenger seg på :) 

Følg meg veldig gjerne på facebook, twitter og bloglovin, da kan du lettere følge med når jeg legger ut et nytt innlegg! Da går du ikke glipp av noe :) Det ligger knapper på siden som du også kan trykke på for å følge meg! Hadde satt pris på om du ville gjort det :)


Takk til dere fantastiske mennesker som stikker innom for å lese det jeg skriver, det varmer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...