fredag 27. januar 2012

God kveld!

I skrivende stund står Erik og lager taco til oss, for det skal vi kose oss med i kveld :) Lenge siden jeg har spist det nå, så det skal nok smake godt :)

I kveld begynner "The voice" på tv, og det er skal jeg få med meg.. Det har fått gode tilbakemeldinger fra forskjellige aviser, så gleder meg til å se hvordan det foregår.. Jeg skal også prøve å bli ferdig med pus sin seng i kveld, jeg har ikke igjen så mye på den så jeg håper jeg blir ferdig og får tovet den i kveld :) 


Hva er dine planer for kvelden?

4 kommentarer:

  1. Anette, Camilla og Anne Line! :)27. januar 2012 kl. 18:21

    Vi skal å ha taco og se the voice! :)

    SvarSlett
  2. Stina som savner Chanel28. januar 2012 kl. 18:03

    Hvilken seng?:D(Til Chanel assa)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får vente å se, det kommer bilde av den på bloggen snart :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...