onsdag 18. januar 2012

Jeg lever...

.. Bare litt lite data aktivitet om dagen. Dagene går nå til trening, skole, venner og avslapping.. og de siste dagene har alt egentlig gått litt i ett og energien har vært borte. I går var jeg i seng da kl var 20.00, da hadde jeg ikke kjangs til å holde øynene oppe lenger.

I dag har jeg fått hentelapp i posten som egentlig er til Chanel, for han har vært flink å bestilt seg nytt klatrestativ  og matskåler og det var nemlig dette som må hentes på posten i dag :) Tenkte jeg skulle ta turen litt senere for å hente det, men når jeg kom hjem regnet det sidelengs, så fristet lite å gå ut igjen. I morgen håper jeg det ligger en ny hentelapp i posten, som er en pakke til meg selv :D 

Senere blir det en tur på trening, men ikke før Erik kommer hjem fra skolen.. Da kan han være med å pushe meg litt.. Noe jeg merker han gjorde på mandag, for i dag klarer jeg nesten ikke løfte armene mine, siden jeg er så sinnssykt støl.. Au! 

Nå blir det en liten lunsj på meg, mens jeg ser litt greys anatomy tenker jeg :)


Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...