lørdag 31. desember 2011

Ny mobil..

.. Og blogging fra den :)
Siden jeg hadde en veldig liten mobil som ikke ville motta meldinger, syns jeg det var på tide med en ny mobil :-) Jeg har kjøpt meg samsung galaxy s2 og har forelsket meg i den allerede <3
I morgen er det nyttårsaften, tenk at det allerede er et nytt år igjen. Tiden flyr avgårde gitt. Jeg skal til en kompis, sammen med den fantastiske gjengen som vi er her. Gleder meg :-) men før det blir noen feiring på meg skal jeg jobbe 12 - 15 på vivikes :-)
Har du katt, hund eller andre dyr er det viktig å ta vare på de i morgen. Det er mange dyr som er redd raketter og ikke vet hvor de skal gjøre av seg. Chanel er ikke fan av de, han ble redd i Bergen når det bare ble sendt opp max 20 stk, så er spent på hvordan han reagerer i morgen et :s
Hva skal du gjøre på nyttårsaften ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...