fredag 23. desember 2011

♥ 23. Desember og LILLE JULEAFTEN!

Tenk at det allerede er LILLE juleaften, i morgen er den store dagen her allerede hvor all den gode maten skal spises og pakkene skal åpnes, og man bare skal nyte den fine dagen med familien sin ♥ Jeg skal være hos tante i morgen, sammen med mine tre søskenbarn, mamma, bestefar og Liv og kjæresten til tante, det blir kos :) 

Siden det er dagen før dagen, må jeg få levert ut alle gavene. Så i dag blir det en liten besøksrunde på meg, men det er jo alltid koselig :) Så skal jeg lage ferdig den siste julegaven(Den kommer det bilde av etter julen, og hvordan den lages)! 

Jeg gleder meg slik til i morgen, jeg har alltid likt julen og syns det er veldig stas å få julegaver! Det er som regel jeg som finner gavene under juletreet og leser dem opp å gir dem ut, jeg er også den som er mest utålmodig av oss når det gjelder å vente på å få åpne pakker, er litt barnslig der! Men liker jeg ved meg selv, for det er slik julen skal være :) 





Dagens julesang! 
I dag er det kanskje mange som reiser hjem til julen, så da er det ingen annen sang som passer bedre å høre på enn den her!



Liker du julen? 
Gleder du deg til i morgen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...