lørdag 3. desember 2011

Uvær!

God morgen! 

I dag er det 3. desember og min kjære kjæreste og samboer fyller 21 år! Hurra hurra hurra! 

Men tilbake til overskriften, i natt våknet jeg av at det bråkte sykt ute og tenkte det var noen som drev med noe som bråkte.. Men der tok jeg feil, for plutselig så lyste rommet opp, det var lyn og tordenvær utenfor! Det var helt sykt hvor høyt det smalt, var vel nesten så det ristet.. Det er ikke ofte jeg våkner av tordenvær, men det gjorde jeg denne gangen. 


Jeg er ikke så redd tordenvær, men det er litt ekkelt når det føles ut som det er rett over oss! 

Har du våknet av tornen før? Er du redd tordenvær?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...