søndag 11. desember 2011

God kveld!

Hvordan står det til der ute? 

Her står det ihvertfall bra til! Er så uendelig godt å være hjemme sammen med familien :) I natt har jeg vært hos pappa, siden markedet har startet og kakene mine skulle selges der! Sov frem til halv 11, da jeg ble vekt og fikk hjemmelaget sylte til frokost :)

Så fortsatte dagen hos bestefar og Liv.. Liv trengte nemlig hjelp med å montere skriveren hun hadde kjøpt, så da stiller jeg mer enn gjerne opp :) Så fortsatte ferden til mormor og Arne hvor det ble servert good julemiddag, det smakte bare helt himmelsk 



Nå er jeg plantet godt i sofaen og ser finalen av "det norske måltid".. Så ha en fin kveld videre :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...