tirsdag 20. desember 2011

♥ 20. desember!

Bare fire dagen igjen til julaften!
Det er nå mange begynner å kjenne stresset og skulle ønske døgnet hadde flere timer. Det er mye som skal ordnes før jul, som julevasken, alle julegavene, juletreet, julepynten, kakebaksten, ja listen kan bli lang.. og tiden strekker neste ikke til og man tenker det samme som forrige år "hvorfor lærer jeg aldri og starter tidligere?".

Jeg er heldigvis ferdig med julegavene, vaske og pynte trengte jeg ikke gjøre selv i år, siden jeg er hjemme hos mamma. Juletreet vet vi ikke om vi skal sette opp pga av kattene og julebaksten har blitt tatt for lengst :) De neste dagene skal jeg kose meg og bare slappe av og håpe julestemningen strømmer på :) 

Dagens julesang
I dag blir det en sang man BARE må høre på hver jul, selv om den kan bli en landeplage når julen er slutt, siden den går på radioen veldig ofte på denne tiden av året :) 


Noen som kjenner seg igjen i julestria?


PS! Er det noen som vet hvordan jeg kan få youtube videoene større? 

3 kommentarer:

  1. jeg hakke fått noe gave

    SvarSlett
  2. Tom Stian: Jeg har ikke fått levert de ut enda, men den kommer de nærmeste dagene :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...