onsdag 7. desember 2011

Pakkepakkepakke!

Ja, nå holder jeg på å pakke for å reise hjem! Selv om det aldri er noe spesielt gøy å pakke, så føles det bra å tenke på at jeg skal hjem til mammaen min i dag :) Dessverre så tror jeg ikke at jeg kommer hjem til snø, men krysser fingrene for at det kommer i løpet av de neste dagene :) 



Kofferten er snart ferdig pakket, bare noen småting som mangler enda, og noen julegaver! Håper jeg klarer og pakke slik at den ikke er alt for tung eller at jeg har tatt med meg ALT for masse hjem(noe jeg er veldig flink til)! 

Ha en strålende onsdag fine mennesker 

PS! Litt senere kommer det konkurranse :) 

2 kommentarer:

  1. Jooo det er snø i løten :)

    SvarSlett
  2. Tom Stian: Det var ikke like mye som i Bergen, og her var det kjempe kaldt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...