torsdag 22. desember 2011

Juletre!

I dag har vi satt opp juletreet her i heimen, men det har ikke blitt pyntet! Vi har satt det opp for å se om det får stå i fred.. Vi har en liten pusekatt her som gjerne vil leke med alt som rører på seg, og juletreet vil da være veldig spennende! 

Vi hengte på noen få kuler for å se om han ville ta de, og det gjorde han jo selvfølgelig!! Men etter mye NEI, så ble det ikke så spennende mer, og det sto like helt etter at vi kom hjem senere på kvelden :) Så treet blir nok pyntet ferdig i morgen, med lys og fine julekuler :D Er ingen jul uten juletre! 




Han er jo litt søt da, selv om han egentlig ikke får lov :)

4 kommentarer:

  1. Chaneø er så søt!!<3 Jeg har julegave til deg Renate;-)

    SvarSlett
  2. Det er meg Stina assa! Over denne kommentaren

    SvarSlett
  3. Stina: Har du julegave til meg? Gleder meg til å se hva det er :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...