fredag 9. desember 2011

Hjemreisen med Chanel!

Turen hjem gikk bedre enn forventet! Jeg tenkte Chanel skulle bli hysterisk og alt i løpet av turen, men han var rolig hele turen. Han begynte å pese litt på kjøreturen inn til Flesland, men lagde ikke en eneste lyd. Når vi kom til sikkerhetskontrollen måtte jeg ta han ut av buret, trodde han da skulle bite meg og bli helt vilter, men han var kjempe flink og satt på armen min hele tiden. Var bare ikke så gøy å måtte gå ned i buret igjen :P 

På flyet gikk det ikke så bra, han var rolig og alt det der.. Men han var nok kjempe redd! Han begynte å pese noe veldig, og etterhvert begynte han å sikle. Og det var ikke bare litt sikkel som kom, det var kjempe masse! Han var helt skrekkslagen stakkars, og jeg hadde så vondt av han :/... Heldigvis gav deg seg når vi kom ut av flyet og fikk litt roligere omgivelser! 

Så var det bare en togtur og en liten biltur igjen før vi var hjemme. Og begge disse gikk kjempe bra! Nå gruer jeg meg bare veldig til vi skal fly hjem igjen etter jul, var virkelig ikke noe særlig å se Chanel så redd uten å få gjort noe :( 

Lille Chanel som aner fred og ingen fare :)

Har du opplevd noe liknende med katt på fly? 

2 kommentarer:

  1. Stina som ønsker deg god jul10. desember 2011 kl. 16:12

    Savner Chanel:'(

    SvarSlett
  2. Stina som savner Chanel10. desember 2011 kl. 16:18

    Også: Gleder meg til Erik kommer hjem for da kan vi besøke deg Chanel:DD

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...