onsdag 7. desember 2011

Home sweet home!

Nå har jeg endelig kommet meg hjem, dessverre til et tomt hjem, siden mamma er på jobb.. Men snart dukker vel hun opp tenker jeg :) Det var veldig kaldt å komme hjem må jeg si, her er det - 11 grader.. Brrrr!! 

Jeg rakk akkurat hjem til håndballkampen, så nå sitter jeg å ser på den samtidig som jeg følger med på kattene her. Den ene liker ikke den andre, litt skeptisk gitt! Simba er ikke helt enig i at det skal komme en ny katt i hus, og "ta" plassen hans, det er jo han som bestemmer her! (Tror han selv ihvertfall). Men møte med de igjen gikk bedre enn forventet, de har gått litt rundt hverandre og snust på hverandre av og til, det har enda ikke blitt noen krangel :) 


Konge på hauen! 

Kongen selv, tjukkebolla! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...