onsdag 28. desember 2011

Min jul!

Jeg har hatt en kjempe fin jul hittil og tror den kommer til å fortsette og være like fin :) På julekvelden var jeg som sagt hos tante, sammen med mamma, Håkon Marius, Anne Lene, Linn og Carl Fredrik(mine tre søskenbarn), bestefar og Liv og sønnen og datteren til Håkon Marius. Og vi koste oss kjempe masse, og alle fikk såå masse fint! 

De neste dagene har det vært masse familie kos, både med min familie og Erik sin familie.

1. juledag! 
I dag ble vi bedt til tante for å spise rester fra julekvelden. Og det er da nesten bedre og spise ribben dagen etter med en lefsbuss! Deretter reiste jeg til Erik, for jeg hadde blitt bedt på pinnekjøtt, men siden jeg ikke liker pinnekjøtt, ble det mer ribbe på meg :D 

Her var vi på julaften :)

2. juledag! 
I dag sov jeg lenge og slappet helt av hele dagen! På ettermiddagen ble jeg bedt til Trine på hjemmelaget lasagne, og den ble super god (jeg var også med å laget den da). Senere på kvelden var vi bedt til Henrik og Tine på spillkveld, og gjett om vi koste oss! Vi lo og koste oss til langt på natt og time gikk... 



3. juledag! 
Den store byttedagen! Ja, dette er den store byttedagen for klesbutikker og andre duppeditt butikker. Jeg jobber som ekstrahjelp på vivikes på maxi i Hamar, og der var det folksomt i dag! Jeg jobbet fra 08 - 15 og sto vel nesten ikke rolig ett sekund.. Etter jobb reiste jeg, mamma, Erik og Einar på peppes og spiste pizza, så koselig å reise ut for å spise og kose seg med de man liker aller best her i verden 


4. juledag! 
Ja, det er i dag det! Og jeg har vært på jobb i dag også :) Er egentlig veldig greit å være på jobb denne uken, for det er alltid så mange koselige mennesker innom som liker å slå av en prat :) Vi har jo nå 50% på en god del varer og masse andre gode tilbud! 


Etter jobb reiste jeg rett til bestefar og Liv for å få servert middag igjen :) I dag var det laks som sto på menyen og det var himmelsk godt, spiste så jeg neste sprakk! Det var creme brule til dessert og alt for mange kaker og sjokolade til dessert.. Tror jeg bare kan rulle hjem til Bergen når juleferien er ferdig! 

Nå ligger jeg på sofaen og har planer om å legge meg! Jobb igjen i morgen, selv om jeg egentlig skulle hatt fri.. Men det blir penger av det :) 

Hvordan har julen din vært?
Fikk du det du ønsket deg til jul?

EDIT! Jeg har dessverre ikke bilder til dere fra julekvelden, for kameraet mitt er tomt for strøm og jeg har klart og legge igjen laderen i Bergen :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...