onsdag 7. desember 2011

Konkurranse!

Jeg vet ikke om det blir noen suksess denne gangen heller, men jeg prøver da! Denne gangen er det også fra LOVEFILM, men nå er det gavekort på 2 mnd gratis! 

LOVEFILMs leietjeneste gir deg:
 Den beste måten å leie filmer, TV-serier og spill
 Du får det levert portofritt direkte hjem i postkassen
 Norges største utvalg av leiefilmer
 Velg mellom over 15 000 titler
 Leiespill for PS3, Xbox 360 og Wii



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har nå snart hatt det i 2 mnd helt gratis, og er super fornøyd! Jeg kan velge mellom kjempe mange bra filmer og får alle sendt rett hjem i postkassen. De har superrask levering, så du har det i postkassen igjen ca 2 dager etter at du sendte inn den forrige! Hadde jeg ikke vært en fattig student, skulle jeg veldig gjerne ha fortsatt å hatt lovefilm, men for nå har jeg ikke råd til dette.. 

Jeg ANBEFALER deg å delta i konkurransen for å vinne 2 mnd gratis med LOVEFILM! 

Slik deltar du: 

1) Lik Renate's hjørne på facebook (1 lodd)

2) Fortell meg om din beste vinteropplevelse (1 lodd)

3) Husk å legg igjen en kommentar i dette innlegget om hvor mange lodd du tar med deg, og legg igjen e-mail adressen din om du ikke har blogg :) (Max 2 lodd)

Dette er ikke et sponset innlegg, men skrevet på eget initiativ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...