torsdag 15. desember 2011

♥ 15. Desember!

God morgen, eller formiddag kanskje! :P

I går var jeg med mamma og mormor på ikea, mamma ønsket å kjøpe ny seng og kommode på rommet mitt. Nå har jeg bare en enkeltseng, så blir trangt om både jeg og Erik skal sove her for eksempel. Men i går kjøpte vi HEMNES dagseng på ikea, den kan man gjøre til dobbeltseng! Da blir det lettere for mamma å få besøk også, siden det når har blitt en ekstra plass :) 

HEMNES Dagseng 3 skuffer, hvit Lengde: 211 cm Bredde: 87 cm Høyde: 86 cm Madrasslengde: 200 cm Madrassbredde: 80 cm
I dag er det da meningen at jeg skal begynne å ta ut av rommet og vaske det, slik at det bare er å montere senga og kommoden og sette det på rommet. Merker det frister veldig lite, men samtidig gleder jeg meg til å få inn de nye tingene :) Jeg liker den senge veldig godt, så litt kjedelig at jeg ikke bor hjemme lenger egentlig, hehe!

Dagens julesang!
Julesangen jeg har funnet til dere i dag er helt ny, den kom ut i år :) Jeg syns sangen er veldig fin og får meg lett i julestemning! 


Hva syns du om HEMNES dagseng fra ikea? 
Liker du julesangene til Justin Bieber?

4 kommentarer:

  1. Du er litt for mye treig assa...Du kunne ha gjordt klart så masse til jeg kom hjem fra jobb,men akk nei hun hadde ikke gjodt noen ting gitt...
    bare malt 1 strøk på ei hylle..Men nå er komoden ferdig..Flinke er vi :)

    SvarSlett
  2. Stina som savner Chanel15. desember 2011 kl. 20:06

    Hermegås!! Jeg hadde sånn seng først!!

    SvarSlett
  3. Stina: Hehe, du får ta det positivt og tenke på at du har en kjempe fin seng :D

    SvarSlett
  4. Stina som savner Chanel16. desember 2011 kl. 07:40

    Ja! Den er super duper!!:DD

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...