tirsdag 6. desember 2011

Bloggstatus!

Jeg vet egentlig ikke om det er så mange som leser bloggen min, siden jeg veldig sjeldent får kommentarer på innleggene mine.. Den forrige konkurransen jeg hadde var det ingen som svarte på, men jeg så det var mange som hadde vært innom innlegget! 

Jeg ønsker selvfølgelig å få lesere til bloggen min, så jeg får lyst til å skrive innlegg hver dag! Det er mange ganger jeg har gitt opp bloggingen fordi jeg aldri får noen respons tilbake.. Jeg føler jeg bare sitter å skriver til meg selv..

Jeg setter veldig stor pris på om dere legger igjen en kommentar eller to når dere først titter en tur innom her! Det trenger ikke være masse, bare en lite pip :) 


Er det noen der ute som titter innom bloggen? 

EDIT! Tenkte jeg skulle kjøre igang en konkurranse på bloggen om litt! Følg med! 

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...