torsdag 15. desember 2011

God kveld!

Da ble ikke dagen helt som jeg beskrev i innlegget før i dag! Jeg var ikke så flink som jeg egentlig skulle være, og vasket ikke hele rommet mitt.. Men jeg var flink og malte en hylle med to strøk, og som dere sikkert har sett har jeg endret litt på designet.. Jeg har også klart å endret headeren min, så plutselig i dag at det var helt feil adresse på den :P 

Men når mamma kom hjem ble det litt fart på sakene. Vi fikk ikke satt opp sengen i dag, men vi ble da ferdig med kommoden. Nå står den i stuen og tar opp plass, men får ikke satt den inn på rommet før sengen er ferdig montert og alt annet er klart inne på rommet ;)

MALM Kommode, 6 skuffer, hvit Bredde: 80 cm Dybde: 48 cm Høyde: 123 cm

I kveld har vi vært med mormor, Arne og Einar og spilt kort! Og jeg VANT en gang :D 

Hvordan har deres dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...